PROGRAM "DOBRY START"
Ważna informacja!
Zmiany dotyczące świadczenia „Dobry Start”
(300+)
GOPS w Koczale informuje, że 15 czerwca br. Rada Ministrów przyjęła projekt rozporządzenia Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej zmieniającego zasady naboru wniosków do programu „Dobry Start” na rok szkolny 2021/2022.
Od 1 lipca 2021 r. składanie wniosków o ustalenie prawa do świadczenia Dobry Start będzie odbywać się wyłącznie w formie elektronicznej, a obsługą zadania, zamiast gminy, zajmie się Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Jak składać wniosek od 1 lipca?
Wszyscy rodzice od 1 lipca mogą składać wnioski wyłącznie online:
-
przez bankowość elektroniczną
-
przez Portal informacyjno-usługowy Emp@tia
-
przez portal PUE ZUS.
Nie będzie natomiast możliwości składania wniosków w formie tradycyjnej – papierowej.
Warto zaznaczyć, że dla osób, które do tej pory składały wnioski o świadczenie poprzez bankowość elektroniczną, PUE ZUS oraz system Empatia zmiana będzie niewidoczna, ponieważ z ich perspektywy składanie wniosków odbędzie się dokładnie w takim samym trybie.
Wnioski w formie elektronicznej można składać do dnia 30 listopada br.